CORRECTIONS

Standing on the Shoulders of a Giant (Winter 2011)

The original version of this article stated that Pierre Laporte was Quebec's justice minister. He was Quebec's minister of labour and immigration. The Review regrets the error.

12 Days of the RRJ: Day 3 - Twitter on the Hill

The original version of this article stated that Laura Payton arrived on the Hill in 2009. She has covered Parliament on and off since 1999. The Review regrets the error.

Shallow Coverage of Nuclear Waste Issue Adds Insult to Injury in Port Hope (September 28, 2010)

The original version of this article stated that Karen Lloyd worked at Northumberland Today. She hasn't worked there since 2008 and now works at Northumberland News. The Review regrets the error.

Off the Rails (Spring 2010)

Prior to a division in 1994, the Arts Council of England was the Arts Council of Great Britain. The latter, not the former, was the proper title when Prue Hemelrijk worked there in 1955. The Reviewregrets the error.

During Prue Hemelrijk’s time at the Arts Council in London, the shipping company offices near the Council intrigued her. Our print publication incorrectly stated, “She passed by Liverpool shipyards every day.” The Review regrets the error.

Barbara Sutton was managing editor at the publication City & Country Home in 1990. Our print publication incorrectly identifies her as managing editor of Canadian Home and Country. The Reviewregrets the error.

Our print publication misstated information relating to Prue Hemelrijk’s marathon birthday celebration. Though the festivities lasted several days, Hemelrijk was not the host. The Review regrets the error.

On the Eve of Destruction (Spring 2010)

Darren Yourk was not, as stated in our print publication, the first online sports editor at The Globe and Mail. The Review regrets the error.

Inside the Ring of Fire (Spring 2010)

Lesley Ciarula Taylor’s name is not spelled Leslie, as was written in our print publication. The Reviewregrets the error.



STAY CONNECTED
FOLLOW US